Kızlar bende o hastanede istiyorum malum. Özele gittim hep kontrole 2. Doğumum olacak malum çok pahalı doğum ozelde. Ama 1 saat mesafe var hastane ile aramızda sancimi evde çekmek istiyorum aslında hastane stresini çekmemek için ama yetisebilir miyim ya yolda dogurursam falan diyede düşünüyorum malum 2. Çiler çabuk oluyor diyorlar