Merhaba hanımlar lütfen bilir bi kişi cevaplarsa sevirim kardeşimin adı Ceylin İkra 10 yaşında çok araştırmış yengeç yuvası yazıyormuş her yerde. Bana sadece İkra ismini kullanın diyor. Ben koymuştum kız kardeşimin ismini üzülüyorum şuan böyle dedikçe kötü isim mi koydum diye. Ben de koyarken çok araştırmıştım. Ceylin cennet kapısı. İkra da ilk inen ayet ‘ oku ’ demek demiştim. Ailem de kabul etmişti. Kendim de hamileyim 9+6 iyice taktım isim anlamlarına…