Asem60 Nasıl gidiyor sıkıntılarınız neler an neler varmı önerdiğiniz bu zamandan sonrası rahat gecirtecek öneriler
gamzetahsin Asem60 cok sukur hersey yolunda 35 haftalik olduk mide yanmalari var geceleri soda ve yogurtla bastiriyorum😊
fatos5306 giyus06 bende 34+2 yim ☺️ Asem60 benim de sık sık sancı giriyo sağ tarafıma özellikle bebek hareket ederken bi de gece sürekli uyanıyorum sağ tarafa yatsam sağ tarafım sola yatsam sol tarafım ağrıyo onun dışında herşey yolunda hamdolsun
prensssannesiii Asem60 34+4 uyuyamıyorum sabah saat 4 5 e kadar . Kendimi tır gibi hissediyorum öyle ağır yatakta donemiyorum sinir oluyorum 🙄 Mide yanması zaten bni bnden aliyo sanki içimden ejderha çıkacak 🤦
giyus06 34+2yim canm mide agrımdan baska problem yok süt iciyorum çok sükür geciyo sadece sütle geciyor yanmam onun haricinde dün kontrolüm vardı kücük kücük sancılarım cıktı ama hissetmiyorum 37. haftamda bidaha gdcem
giyus06 fatos5306 sağ tarafıma yattıgımda tekmeliyor sola yatınca bsey yapmıyo uyuyorum uykuya dalınca sağa yatyrum oda uyuyo sanırım tekmelemyi bırakıyo😂
fatos5306 giyus06 Asem60 Daha doğmadan nasıl yatacağımıza bile bebişlerimiz karar veriyo bi de doğduklarında ne olacak çok merak ediyorum :)))
prensssannesiii Asem60 bnde aynı malesef uyuyamayinca da halsiz düşüyorum gün boyu ruh gibi geziyorum