İyi akşamlar. Biz günümüzü 2 ocağa aldık kısmetse. 39 haftalık alınacak bebeğim. Fakat burada okuduğum bir yorum aklıma takıldı. Doktor 2. sezaryen olduğu için 39 a bırakmam,38 de alırım yoksa dikişler incelip ameliyat çok zor olur demiş.
Kontrolümde soracağım mutlaka ama sizlerin durumu ve doktorlarınızın görüşünüde öğrenmek istiyorum.
Herkese hayırlı doğumlar dilerim🙂