Arkadaşlar öncelikle merhaba geçen hafta yani afet tarihime 1 hafta varken doktora gittim doktoruma çocuk istediğim ve acaba bir anormallik var mı diye gittim fakat doktorum rahim duvarın kalınlaşmış hamilelik söz konusu olabilir dedi adetten de olabileceğini söyledi ama çok ikilemdeyim böyle birşey yaşayan oldu mu oldugsa nasıl bir süreç geçirdiniz anlatabilir misiniz ?