Nurcandeniz34 bnce tutma artık su ihtiyacının en yoğun olduğu zamanlar bide havaşar da Isındı ister istemez bünyem yorgun düşer bebeğin etkilenir kasık ağrısı da o haftalarda oluyor magnezyum eksikliğinden oluyor ilaç yazıyor kullanınca geçiyor bende olmuştu kullandım geçti geçince kullanmayı bıraktım çünkü normal doğumu zorlastırıyormuş doktoruna sor yazar ama biraz kullan devamlı kullanma sende ağrın olduğunda kullan