JIGGLYPUFF Sın adet tarihim 26 Ekim. Şuan 7+3 haftalğım. Ama doktorum kan tahlilimde bhcg istemedi. Geçen hafta kalp atışı da duyduk. Gördük işte niye bakalım bhcg ye dedi. Böyle olan var mı acaba?
Gizmolata JIGGLYPUFF doğru söylemiş çok şükür kalp atışını duymuşsunuz bhcg nin önemi yok zaten onu keseyi görene kadar kalp atışını duyana kadar yapıyorlar, görcek bişey olmadığı için kandan kontrol sağlanıyor. Ama çok şükür siz duymuşsunuz bhcg bakılmıyor sonra zaten 🥰
Bubuseli JIGGLYPUFF kalp atışını duyduysaniz betaya gerek yokk çünkü ben sadece hamile olduğumu öğrendiğim ann betaya baktılar sonra kese oluştu en son kalbi duyduk devam ediyor hamilelik daha istenmiyor
Lelisca JIGGLYPUFF beta hcg başlarda bakılır bir daha bebek kalp atışı duyulduktan sonra bakılmaz bebeğin gelişimi izlenir.. o değer artık önemli değil yani 👍
Arelinannesii JIGGLYPUFF kalp atışını duyduysa daha istemez canım 7+3 se ilk gittiğin tarih direkt bebeğe bakmıştır olabiliyor
Bireylulmasali Valla o stresi yaşamamışsınız ne güzel ben iki günde bir kan veriyordum arttı mı diye keseyi görünce rahatlamıştık
sevgisevgi JIGGLYPUFF ben de gebelik testlerinin yanilma payi vardir diye kan vermistim, sonrasinda doktora gosterdim sonucu haftaya gel keseye bakalim dedi ama ben garanti olsun diye 2 hafta sonra gittim, bir skıntı olmadı şükür, şu an 20 haftalığız 🙏🤗