Senemsuat bende 20 haftalığım ve evet normal, dün acile gitmiştim bebiş karnımda fır fır dönüp duruyormuş eli ayağı durmuyormuş doktorum dedi ama ben hissetmedim 🙈 sen daha hissedemezsin zaten ufak daha dedi..bazen minik minik kelebek kanat çırpıyor gibi hissediyorum ama çok nadir.. kendi doktorumda bir iki aya anlarsın merak etme demişti 🥰 sorun değil sabır diyelim 🤲🏻😍