Merhabalar. Son adet tarihim 4 Kasım. 28 Kasım da genel bir son testinde beta değerim 1,29 çıktı. 4 Aralık’ta regl olmam gerekirken gecikti. İdrar testi yaptım silik de olsa çift çizgi çıktı. Tekrar kan testi yaptırdım beta 41,29 çıktı. Dun kahverengi akıntım oldu hastaneye gittim tekrar betaya baktılar 211 çıktı. Doktor çok iyi konuşmadı. Böyle birşey yaşayan var mı 😥