Zeytinyağını biz çok kullandık pişik olmaması için iki değiştirmede bir sürerdim. Ama zeytinyağının da sıfır asit de dense illa asidi oluyor. Benmari usulü ısıtıp asidini tamamen uçurmak gerekiyor yoksa tazecik bedenini yakar çocuğun. Zeytinyağından hariç çörekotu yağını hala kullanıyoruz biz oğlum 1.5 yaşında bez değiştirmelerde banyo sonrasında vücuduna sürüyorum. Tavsiye ederim. Çörekotu yağının lekesi çıkmayabiliyor bazen tek zarar bu diyebilirim.