Arkadaslar 39+2 günlük hamileyim. Nstye girdim bugün sancim çıkmadı. Hiçbir şekilde agrim sancim olmuyor. Doktor sen daha dogurmadin mi dedi. Bebegin suyuna bakti simdilik yeterli dedi. Kilosuda cok iyi kanala inmis dedi. Artik 3 gune 1 kontrole gel dedi. Karnim cok sertlesiyo bide yürüyüş yapinca sancılanıyorum dinlenince geciyo. Sizce dogum yaklasmis olabilir mi ? Hiçbir belirtim yok ama. Bol bol yürüyüş yapip ilik duş almami söyledi. Sizce faydasi olur mu ?