Durucukkkk Susamcik01 bende dün aşılama.oldum doktorum 30 unda kan vermişti. Ama.ben 28 inde vermeyi düşünüyorum. Size daha 8 gün olmuş . 3 4 gün daha bekleyin bence. Çünkü iğnenin etkisiyle 10 gün içinde pozitif cikabilir diyorlar.
Deleted5544 ben 13. gün kan testinde öğrenmiştim 11 günden önce pozitif çıkarsa yalancı pozitif olabilir. en az 12yi bekleyin