corekotu_1 Merhaba anneler ve anne adaylari🤗 Aranizda bu caydan icen var mi? Varsa ne zaman basladiniz icmeye ve bir faydasi oldu mu acaba?
corekotu_1 Eliffk bende dun aldim bugun 1 bardak iceyim dedim de erken mi olur diye endise ettim ama yorumlara gore baslamaliyim bende artik 🤗
minikos 37 haftalığım doktorum önerdi bu hafta başlamam gerektiğini günde bir fincan olarak içiyorum haftaya 2 fincan olarak devam edicem bakalım sonuç ne olacak ☺️
corekotu_1 Star25 bende 37+4 oldum bugunden itibaren baslayayim bende o zaman korkmustum erken mi olur diye. Tesekkur ederim yorumunuz icin🤗
corekotu_1 Tazeanne0 acilmaya yardimci oluyormus kaslari yumusatiyormus dogumdan sonrada sut olusumuna etkisi varmis. Gebelikte doguma yakin oneriliyor cogunlukla 😌
13Ygt_Ayaz corekotu_1 kızlar nerden aldınız benimde başlamam gerekiyor bulamadım bizim buralarda internetten filan mı aldınız
Tazeanne0 corekotu_1 yaa teşekkür ederim bende denerim o dönemlere geldiğimde şnşallah öğrenmem iyi oldu ,☺️
alindas corekotu_1 ilk defa duyuyorum 36+4teyim alayımda başlayım bari. Adaçayına başlamıştım bugün günde 1 fincan☺️
corekotu_1 alindas aynen canim basla sende istersen cok memnun kalanlar var bende oyle ogrendim zaten 🤗
corekotu_1 Angelsmom bende aldimda gunde 1 fincan yaziyordu ustunde. Olmadi 37. Haftami bitirdikten sonra bende 2 fincan olarak devam edeyim bir zarari olacagini sanmiyorum. Cok tesekkur ederim yorumunuz icin 🤗
corekotu_1 13Ygt_Ayaz canim ben yurtdisindayim burda eczanede satiliyor. Turkiyede de aktarlarda bulabilirsin bence oyle zor bulunan bir sey degildir😊
minikos 13Ygt_Ayaz canım aktardan alma çünkü aktarlarda genelde olmuyor ve muadili bişey veriyolar hemen o yüzden direk internetten al ben gitti gidiyordan aldım 1 günde geldi trendyolda da aynı marka vardı ama kargosu geç geliyodu bir bak sen ikisinede