MiasMom Kızlar bugün enfeksiyondan dolayı kadın doğum doktorum monurol Saşe önerdi , hafif bir enfeksiyon geçiriyorum daha önce kullanan var mı? Yan etkileri oldu mu ? Ve iyi geldi mi?
Oysul MiasMom ben kullandım hatta ben enfeksiyondan hastanede yattım 3 gün. Ek olarak başka bir ilaç daha kullandım. Zaten tek doz. Yan etki yapmadı bana
Meryemkale MiasMom bende kullanmıştım antibiyotik içmeme bile gerek kalmadı çooook etkili ama içtikten sonra hiç bişey yiyip içmemek ve idrara çıkmamak gerekiyo ama idrara çıkmamak çok zorluyo tek sıkıntı o 😊
Mpy MiasMom ilk hamileligim de 7 ay boyunca antibiyotik kullandim idrar yollari enfeksiyonundan dolayi ve bu monurol sase kadar gereksiz bi ilaç görmedim tek kullanımlık ve hiç bir ise yaramıyor enfeksiyon devam ediyor
Aras13 Kuzum doktor banada verdi 2hafta önce idrar yollarımda enfeksiyon olduğu için bi yan etkisi olmadı bende yanında antibiyotikde verdi ama bana iyi gelmedi şikayetlerim devam ediyo malesef ama herkes bir değil tabi sana umarım iyi gelir rahatlıkla içebilirsin geçmiş olsun
MiasMom Aras13 inşallah canım teşekkür ederim , idrar yaparken kasiklarim çok ağrıyor yanma falan olmadı çok şükür bakalım inşallah iyi gelir sana da çok geçmiş olsun 🤲
Pelinbyrktrlr Aras13 Merhaba size alper beyle ilgili soru soracaktım özel tartışmalara bakabilir misiniz rica etsem😊