Bence tek değilsin canım öyle bir zamandayız ki bu küresel hastalık herkesin psikolojimi bozdu. İstisnasız herkesin farkında olsun olmasın ve normal hayatımızda yaşadığımız sıkıntı stresle de cabası tabi inanır mısın benim hem pandemiden dolayı hemde yaşadıklarımdan dolayı o kadar psikolojim bozuk ki aynı senin anlattığın gibiyim ve psikolog desteği almayı düşünüyorum araştırıp gidicem hamile oldupum için zaten ilaç VS kullanmam sadece konuşma terapisi olarak beni çoook çok rahatlatacağına inanıyorum ilk gebeliğimde ağlayıp dolanırdım normalde de duygularımı belli ederek yaşayan bir insandım şimdi ne ağlayabiliyorum ne gülebiliyorum tamamen içime kapanmış durumdayım yalnız değilsin canım ♥