Zehra333 kan sulandırıcı kullanmıyor musunuz? Bende iki kere düşük yaptım daha önce, test yaptırcağım ay hamile kaldım düşüklerin sebebini öğrenemedik ama önlem olarak kan sulandırıcı kullanıyorum hamileliğimin başından beri yani doktorum verdi, bide önceki düşüklerimden dolayı önlem olarak düşük önleyici fitil kullanıyorum.