Ah kızlar çok canım sıkkın bugün ,ben new york ta yaşıyorum,biz eşimle doğuma ablam gelsin istiyoruz annem rahatsız olduğu için,kaynanamda sanki kendi doğurtacakmış gibi gelmeye çok hevesli ama eşim ablan gelsin o gideceği zaman annem gelir buraya birazda o kalır yardımcı olur diyor ,bugün bir duydum bir eltimden(buarada bende elti çok😫) benim sevmediğim eltim ve kaynanam karar vermişler onlar gelecekmiş doğumuma 😤sanki çağıran var! Ablam varken eltim kim oluyor kendinini ne sanıyor anlamıyorum deli oldum duyunca çok kızdım ve resmen yüzüne ablam gelecek başkasını istemiyorum demek istiyorum ya😖 siz olsanız ne yapardınız? Kaynanamıda kırmak istemiyorum ama eltimi hayatta istemiyorum yanımda