Nurrrilk1616 Kızlar merhaba 11+2 haftalık hamileyim ve akşamları kasıklarımda adet ağrısı gibi Bi ağrı oluyor normal indir acaba sizdede oldumu 😔
Minerva26 Oluyordu canım çok normal 18.haftamdayım hala oluyor ara ara. Doktorum kanama olmadıkça korkmamam gerektiğini söyledi. Rahim büyüyor geriliyor sonuçta. Kendine sıkıntı yapma, bolca dinlen geçer.
Minerva26 Nurrrilk1616 o korku hiç gitmiyor ki :) hep acaba iyi mi bi şey mi oldu olcak mı diye düşünüyor insan. Pozitif düşün hep. Bir şey olmaz inşallah :)