26262626 Doğum yapan arkadaşlar kaçta doğum yaptı? Belirtiler nelerdi? Doğumun başladığını nasıl anladınız? Yanımda eşim var ailem bin km uzakta. İlk gebeliğim anlayamam diye korkuyorum.
ZEhrA_94 26262626 39+3 de Doğurdum canım doğum öyle birşey ki resmen hissediyorsun diyebilirim anlıyorsun yani Bi şekilde ben sancım olmadan bugün doğuracam dedim ve Doğurdum 😂😂😂😂😂😂
Kelebek97 38+4 den selam, bizde buralarda bekleyelim. Doktorum çatı muayenesi de yapmıyor doğuramayacağım diye korkuyorum 🤣🤣
Turkan2135 Kelebek97 bnde 39haftaliğim hala dotorum çatı muanesi yapmadı sizinle aynı kaderi yaşiyoruz
ZEhrA_94 Esrayd aynen ama açılma oluyormuş o sırada düzenli değildi yarım saat oldu olmadı ertesi gün muayenemde 6 cm açıklık la yatışım yağıldı suni sancı verildi çünkü hiç sancım yoktu en fazla 20 çıkıyordu sancım sonra 2 saat sonra doğumum gerçekleşti zaten
ZEhrA_94 26262626 aslında adet sancısı gbi hafif ağrılarım oldu ama her akşam yürüyüş squat o yüzden diye düşündüm sancı gibide hiddetmedim ertesi gün muayenem vardı dedim ben doğurucam gittim 6 cm açıklık doğuma alındım 😂
Rukiyeqltntssss Babyy1S neden normal olmadı bende normal doğum yapmak istiyorum ama sezaryen olurum diye korkuyorum
Babyy1S ilkim_55 evet kilosu 3800 demisti onceden doktorum. Doğumda açılmam olmadi ve dogdugunda 4kilo 50gram olarak dogdu kilosundan dolayı normal yapamadm
Dndulgr ZEhrA_94 6cm açıklık fazla.anlaşılır sanki o kadar açılana kadar. Ben de sancım olmazsa diye korkuyorum. Çünkü biz sancı ile bi de 2 saat yol gidicez. İnşallah anlarım.
balyanakoglum 26262626 37+4 bu geceden sonra. 2 3 cm açıklığım var sancı yok eve postalandım 😄 sguat merdiven çıkma hurma ile aşk yaşıyoruz 😄