Merhaba, bende özellikle ilk aylarda daha fazla yaşamıştım. Doktorum ilaç olarak “Duphalac” verdi. Şimdi 5. Ay bitti neredeyse, biraz gergin hissediyordum doktorum “ilaç değil kabızlık zarar verir ilacı kullan” dedi tekrar. Kabızlık devam ederse hemoroidde olabilirmiş.