Unicornn Sare1304 Ben Tuğba hanıma gidiyorum normal 1600, sezeryan 2500 tl. Ama yılbaşından sonra zam gelecekmiş maalesef
Bubuseli Sare1304 bende oraya gidiyorum ama daha doğum fiyatı sormadım yılbaşı zamı varmış onu bekliyorum
Sare1304 Unicornn gerçekten mi peki muayene ücretleri ne kadar bende şimdi 40+3 oldum suan son anda hastane değiştirmem gerekti acaba gitsem bi sıkıntı olur mu ?
Unicornn Sare1304 İlk başladığımda 90 lira veriyordum 2 ay önce 110 oldu. Ama yılbaşından sonra hem doğuma hem muayeneye zam gelecek
Bubuseli Sare1304 sizin dogumunuz olucagi için fiyat bilgisi normalden olur Ocak ayını geçmemek şartıyla ama bizim dogumumuz yeni seneye devir olduğu için biz yeni ucretlere tabi tutulucaz