anneebrulice 1 ay evvel arkadaşım oldu. Mis gibi valla, ne ağrı ne sızı 2 gün dikişlerim acıdı dedi bitti. Herkes hamileliği de farklı yaşıyor bazıları nazlı 9 ay hasta gibi yatar bazıları da her gün aktif spor halinde. Bence sezeryan da böyle bişe ayrıca doktorunuz iyiyise hiç şüphe etmeyin alttaki yırtık çok daha kötü