Merhabalar 9haftalık hamileyim bugün test sonucum pozitif çıktı ve ateşim 37,5. 38ve üstü olması durumunda hastaneye gitmem gerekecekmiş. Sizde ateş oldu mu nasıl düşürdünüz parol dışında bisey etki ediyor mu içiyorum ama sanki oda etki etmiyor gibi önceki geçiren arkadaşlardan bilgisi olan yardımcı olabilecek var mi acaba?