sugarfamily Merhaba kizlar 26+5 olduk ama general bölgenin hemen üstünde o kadar çok tekme hissediyorum ki yani tekme olduğunu düşünüyorum ama acıdan duramıyorum ve tabiki wcden çıkamıyorum bu yüzden normal mi yani yaşayan varmı acaba
A-F-B sugarfamily benimde öyle canım 26+4üm bi hafta önce daha çok aşağıda hissediyodum şimdi biraz yukarı cıkmıs gibi
C_E sugarfamily bende 27 haaftadayim bugün bende aynı şeyi düşündüm sanki hep aşağıda kalıyor diye ama zamanla yukarı doğru çıkacam normalmis
Cramel sugarfamily benim ikinci gebeliğim ve başından beri hep aşağıdaydı.26 haftalığım şuan. Doktora sordum normal büyüdükçe yukarı çıkar dedi ama hala çıkmadı. Sırt üstü yattığımda göbeğimin altında kalıyor resmen üst taraf bomboş
Zeynepahmett sugarfamily 27+2yim benim de hareketler hep çok aşağıda karnım da zaten belirgin aşağıda duruyor. Doktor normal diyor ama geçen gün yukarı çıkar mı diye sordum yok bu haftalardan sonra çıkmaz dedi. Hâlbuki okuduğum kadarıyla da zaten genelde bu haftalardan sonra yukarı çıkar.
aselelif06 Bende aynı canıö bebek şuan aşagıda mesaneye yakın zamanla yukarı çıkacak ve rahatlayacaksın
HAU Bizde 27+4 bugün hareket ettikçe rahime doğru baskı gibi birşeyler oldu ve karnım düne göre hem yumuşak hemde biraz daha inmiş gibi
sugarfamily Zeynepahmett dışarıdan aşağıda durmuyor aslında ama ben asagida hissediyorum herseyini ben okumadım ama yukari çıkması daha mantıklı değilmiş doktorunuz neden öyle dediki