Bayanlar merhaba.
5 gün önce lavaboya ciktigimda az miktarda koyu kahverengi akintim oldugunu farkettim. Ustune görme olayı zannettim çünkü ağrım sızım yoktu. Ilk gebeligim bu arada. Aksama dogru tekrar lekelenmem olunca doktora gittim. Ultrasona aldilar dusuk tehlikemin oluştuğunu soyledi doktorum. Acil bi sekilde serum taktilar kan aldilar igne yaptilar. Kan degerlerim cok dusukmus ama betam normal gidiyor. Adetime gore 7 haftalik olmam lazim ama gec dollenmeden dolayi 1 hafta geriden gosteriyor ultrason .Taburcu edildim doktor 1 hafta ayaklarini dikip yaticaksin sadece tuvalete kalkicaksin dikkat etmezsen adetle kaybolur gider bebegin dedi. Suan igne ve progestan kullaniyorum. Her aksam azda olsa acik kahve lekelenmem oluyor. Benim durumumu yasayanlar oldu mu ?