Azad41 Kızlar ben 24 haftalık gebeyim İştahım yok hala kusmalarım bitti ama arada böyle bulantı gibi gidip geliyor ama iştah olayını anlayamadım tabağımi bitiremiyorum. Vitamin olarak da devit3 ile Omega3 kullanıyorum.. sizde durumlar nasıl?
ysfali06 Azad41 iştahım aynı düzeyde ama bu hafta acıktığımı hissediyorum beslenme düzenimde bir değişiklikte yok anlamadım vücudun ihtiyacı artıyor gittikçe ondan mı oluyor doktora soracağım İnş 🤷♀️ demir ilacı, decavit ve d vitamini kullanıyorum bnde