Merhabalar sizlere birşey istiyorum ikinci gebeligim geçen hafta 6 haftalıkken gittim karnimda göründü bebeğim kalp atışı da vardı bugün tekrar gittim karnimda görünmedi alttan muayene yaptı doktorum orda göründü kalp atışı vardı kenarda görünüyordu neden acaba ilk çocuğum da böyle bişey yaşamadım hiç aranızda yaşayan varmı acaba?