Merhaba anne adayları bugün dr gittim 5+3 günlük hamileyim yanlız kese görülmedi beta yaptık 3228 lerde çıktı progesteron da düşmüş tabii dr şüphelendi alttan ultrosan bakalım dedi korktum ama kabul ettim baktı keseyi gördü normal ıyi görünüyo dedi yanlız esime boş kese olabilir demiş böyle bise yasayan oldu mu çok korkuyorum ve çok üzülüyorum bilgisi olan var mi