sukran97 Bende tüp bebek 21 haftalık ikiz hamileyim bahçecide yaptırdım doktorum Cem Çelik idi 7.Haftada bıraktım estrofemi geçmiş olsun size benimde kanama alanım vardı ama dikkat edin dinlenin bol bol
hilal90 sukran97 anladım siz bu esnada ne kullandınız acaba ne kadar sürdü benim koyu kahve akıntım var 4 gündür ara ara pembe
masallarin hilal90 evet ama psikoloji bozmayada haklari yok btn sabah tup bbekle ugrasp oglene gebe muanesi alinca sallmasyom bos cewplar weriyolar 🙊 kurtuldm ordan allaha sukur
masallarin hilal90 evet transferimi bahcecide yaptirdm bu hafta takibi braktm ama haftaya alle klinik furkan kayabasogluna baslicm
sukran97 hilal90 canım ben hamileliğimin başından beri 2 günde bir 2 ampul progestan iğne atınıyorum sabah akşam olmak üzere de vajinal yoldan progestan kapsül alıyorum
hilal90 sukran97 benimde aynı bu şekilde devam ediyordu kanama olana kadar kanama olunca her gün Protestan iki doz iğne dedi doktor.Tam olarak kanama ne zaman durdu
mucizem15 hilal90 evet düzeldi progestan iğne kullandım tekrar biraz kanamam oldu. Proluton iğne kullandım ondan sonra geçti çok şüküt
Gglhtrk hilal90 ben bu durumlarda tüp bebek tedavisini yapan merkezin veya doktorun önerilerinin dinlenmesi taraftarıyım.Ben öyle yapmıştım zaten kontrole gittiğim doktor da çok karışmak istememişti