Hepinize merhaba hanımlar 2018 8 Ekim oğlumu kucağıma aldım. Çok ta zor bı hamilelik olmadı mide bulantilarim son ay agirlaşmalarım kasılmalarım oldu ama normal derecede olması gerektiği kadardı. Oğlum dört aylık olunca spiralle korunmayı tercih ettim ama büyük bir şaşkınlık içerisindeyim ki şu an 9 haftalık gebeyim çok korkuyorum hem güzelce büyütememekten hem de sezeryana bir defa daha girmekten oglumdayken gece doğumdan çıkıp sabaha kadar kusmuştum ve bir ay baş ağrısından hastane yollarındaydim sizce bunun sebebi nedir yaşayan varmı ve spiralle hamile kalmak hakkında bilgisi olan var mı 🤔🤔🤔🤔🤔