Gkcgkc Merhaba,22haftalık hamileyim birkaç gündür kasıklarımda kartımın içinde acı ve ağrı hissediyorum bebeğin hareketleri nedeniyle mi acaba böyle ağrısı acısı olan var mı
kubra_c Gkcgkc bizde 23 haftalığız aynı durumdayız sanırım şuan yeri bol olduğu için istedikleri gibi hareket ediyorlar 😌
rukiss34 Bende 23 haftalığım 2 gündür aynı durumdayım özellikle hareket ettiğinde daha çok ağrıyor sanki
Damlaltinay Ben 16 haftalık hamileyim ben de de iki gündür 10 dkda bir 1 sn süren ve yer değiştiren ağrılar var. 😔