Byby99 EzgiPektas1 ilk gebeliğimde yüksek çıkmıştı diyetle kontrol altına alındı. İnsüline gerek kalmadı
EzgiPektas1 Byby99 diyeti endokrin bölümündeki doktor mu yazdı? Beni doktorum endokrin bölümüne yönlendirdi de..