Serpilkrgn Hanımlar gebeliğinizin ilk zamanlarında doktor kesenin tutunma yeriyle ilgili birşey söyledi mi sizlere ? Misal tepeye tutunma , kenara ya da aşağı gibi
Ttugceeli Serpilkrgn şuan 27 haftalık hamileyim bi döküntü olmadı.Genelde cinsiyet için öyle söylerler diye biliyorum. Mesela halk arasında yukarı yerleşince erkek olur aşağıda olursa kız olur derler. Gerçi bizimki tam tersi oldu😄