Merhaba anneler bi yardımcı olurmusumuz. Bugün tam 25haftalık olduk karnımın altında bi ağrı var böyle ıkınır gibi yapınca, sanki çoçuk aşardak çıkçakmış gibi hisediyorum. Kabız olmuş gibiyim ama değilim toalete filn da gittim. Sizce çoçuk içerde buyudüğ için rahim mi genişliyodur?