UmaysMom Cuma mı pazartesi mi derken cumartesi gününe aldık sezaryen günümüzü 💓 kızıma kavuşmaya bu kadar az kaldığına inanamıyorum hala ❤️
UmaysMom Sinemisdemiraggg ben hiç korkmuyorum. İlk doğumum olacak ama içim çok rahat. Heycan ve merak hissediyorum sadece. Lütfen içini rahatlatmaya çalış kendini ve bebeğini strese sokma. Her şey çok güzel olcak❤️