Gd1992 ben bunu nedense hiç sevmiyorum kaliteli gelmiyor bana. Böyle rengarenk şeyler de güzel durmuyor bence fotoğraflarda ama saygı duyarım tabi. Aklınızda bulunsun Ben ahşap tabulardan aldım üzerinde days, weeks ve month yazıyor diğerinde sayılar var. Bir tanesine de adını yazıyorlar. Günlük haftalık aylık çekimler yapabiliyorsunuz. Ve çok şıklar