Gukumse happypregnant29 bende 3. Aya girdim ama hala geçmek bilmedi yani 2-3 günden beri doğru düzgün yemek yiyorum
haziranin25i happypregnant29 15.haftama kadar prilam dr desteği ile bulantımı kestim. İçmediğim gün mahvoluyordum 🥺 15.haftamdan sonra bıçak gibi kesilince resmen dans ettim 💃🏻
happypregnant29 haziranin25i ay darısı başıma inşallah tadım tuzum kalmadı yesem midem yanıyor yemesem bulantı yesem de bulantı bi garip
nesibe_baris happypregnant29 prilam sayesinde çok iyiyim hala kullanıyorum günde 5 kere döküyordum 😔😔 şimdi çok iyiyim