mry_mst 26Merve banada 11+2 de erkek olarak görüyorum dedi doktor bende inşallah değişir diye bekliyorum 😃 ama tabiki öncelik sağlıklı olması
mry_mst 26Merve ayy evet ya ☺️ başından beri kız çok istiyoruz ama sanki doktor dedikten sonra içime doğdu bi his geldi erkek olacak değişmeyecek gibi
26Merve mry_mst Ben hala kız hissediyorum hatta 30 kişiden 20 si erkek demesine rağmen kız hissediyorum hayırlısı Rabbimden 🤲
Bor Incitanesininannesi okadar hislerime tercüman olmuşsunuz ki 15 aylık bir kozım var 14. Haftaya kadar emin olmayan doktorum 16. Hafta da kız dedi ama içimde hep erkek hissi var o yüzden detaylıya kadar bekliyorum belki bir umut diyorum
Buketkucuk Incitanesininannesi benimde bu zamana dek hep %99 kız dendi detaylı ultrason da kesinleşecek inşallah bakalım💗
Mom86 Incitanesininannesi 😂Evet herkes kızıyor işte yanlış çıkıyor inanma diye yaa elimdrmi kız dedi kız diye seviytoum erkek.olsa ozaman kmbakam kızım derim ozurler dilerim😂
Incitanesininannesi Mom86 😀😀 aynen bende arada kaldım sadece bebeğim diyodum kızım ya da oğlum eklemeden 😀
Mom86 Incitanesininannesi 😂😂Birdaha asla sormam Dr bu sefer yanlış anlar diy3 anca başka Dr da sorarım çünkü ister istemez Dr yanlış anlayabilir kızım var diye
Incitanesininannesi Mom86 aynen olabilir 😀😀 ikiside kabulümüz Allah’m vermiş binlerce şükür , ama hislerim bir değişik bilmiyorum ne kadar anlatabiliyorum ama 🙈😇
Busra_74 Sermec27 teşekkür ederim öğrenince yazacağım burda 12 haftalık ama belli değil demişti doktorumuz 🥰