3bebekannesi Ben hamileliğimde 14 +2 deyim ama doktorum nts de 13 +6 dedi yani 2 3 günlük bir eksiklik var acaba bu bir sorun olur mu bebeğim acaba normalden geri mi ilerliyor ? Bilgisi olan varsa lütfen yazın
Demetslt 3bebekannesi benim bebegim de 2 gun önden gidiyor doktorum bi kac gun onden yada geriden gitmesinin pek onemi yok demisti
aybkkra 3bebekannesi tam olarak zaten bilinmez bebeğin ne kadarlık olduğu tahmini olarak söylüyoruz haftaları
Semazrl 3bebekannesi bir iki gün onemli değil daha çok degiscek ileri geçer geri geçer bişey olmaz 2 haftadan fazla olursa sıkıntı oluyor zaten tahmini ölçüm bunlar birebir doğru olmuyor cihazdan cihaza doktordan doktora bile değişiyor
minnakveben Demetslt yaa benimki de öyle bi kac gün önden gidiyo korkmustum ilk gebeligim bilgimde yok normal yani dimi ☺️☺️☺️
3bebekannesi Benim ilkim de öyleydi önde olması güzel benim kızım çok sağlıklıydı hiç bir problem yaşamadım
Abcxyz 3bebekannesi cihazdan cihaza fark ediyor o. Ben burda doktoruma gittiğim zaman 1 hafta önde gidiyor. Memlekette gittiğim zaman haftası ile uyumlu çıkıyor
nesibe_baris 3bebekannesi 2 haftaya kadar normal diye biliyorum adet tarihinden hesap yapıldığı için doktorun bişey demediyse takma kafana pekmez ye günde bir kaşık cidden bebeğe kilo aldırıyor geliştiriyor
aybkkra 3bebekannesi keşke olsaydım 😄 ama mantık olarak herkesin adetinin son gününde döllenme olmayacağına göre tarihler değişkenlik gösterecektir. Ben 37 haftalığım kafa çevresi ayrı karnı ayrı boyu ayrı kilosu ayrı haftayla uyumlu 😄
ymc0355 3bebekannesi 2 haftaya kadar önden ya da geriden gelmesi normal diyorlar benim de ilk zamanlar 1 hafta önden gidiyordu şimdi 3-4 güne düşmüş gebelik ilerledikçe oturuyor yerine tarihler sıkma canını
bankaci26 Benimki de en son 4 gün gerideydi doktor gayet sağlıklı dedi o zaman şimdi Cumartesi randevum var merak ediyorum değiştimi