Didem34 24+0 haftama girdm kızlar arada vajinama batmalar kramplar damar sıkısması gibi rahatsızlıklar oluyor yasayan var mı ya endiseleniyorm noluyo diye 😔
Didem34 SILA--123 😔😔ne biliym bi kac kez pespese oldu geçti smdi. Cumartesi 12 de randevum var devam ederse arar giderm. Bazende diyorlar hormonlardan batma olur falan ne biliym
Didem34 SILA--123 ilk canm belki ikinci olsa stres yapmıcaz ama ilk oldugu icn insan ne yasaması gerektiğini bilmiyor