Dilara1503 aynı şeyi ben de yaşadım, aynı hastanede 2 doktora gittim, ilk haftalarda birinin verdiği folik asiti diğer doktor 10.haftada bırak şu markayı al dedi. Zaten 12.haftada bıraktırıyorlardı ama bunu o zaman düşünememiştik. Eşim eczacıya sorduğunda ise diğer doktorun önerdiğinin içinde ek olarak sadece omega3 var, alıp boşa para vermeyin demiş eczacı. Biz de zaten sık sık balık tükettiğimiz için gerek duymamıştık. İnsanı nerden nasıl soyacaklarını şaşırıyorlar. İnsan değil müşteri gözüyle bakıyorlar resmen.