Beety26 Kizlar 8 haftalik gebeyim.Allah olmayanlara kismet etsin. Aniden kalkinca (koltukdan falan, yatakdan falan) aniden kasigima agri giriyor. 3 4 saniyelik Sizdede boyle durum oldumu?
Buketkucuk Beety26 canım bıçak saplanır gibi ağrı olarak aratırsan internette orada da yazıyor doktoruna da danışabilirsin rahmin genişlediği için oluyormuş o ağrılar gayet normalmiş
Svmm0707 Kızlar bende 5+4 oldum bugün hafif bi batma hissediyorum sol tarafımda bacağım ve kalcamdada oluyo arada çok nadir bazende saniyelik adet agrısı gibi geliyo gidiyo hemen ama bu bacak falan olmamıştı daha önce normalmidir sizce?
Buketkucuk Beety26 benimde öyleydi kuzucum yataktan doğrulurken, ayağa kalkarken, öksürüp hapşurduğumda falan ani bıçak saplanır gibi olurdu şimdi geçti ama nedeni rahim genişlediği içinmiş doktorlar öyle diyorlar
sukran97 Çok normal canım korkma ilk haftalarda sık sık yaşıyordum endişe etme sağlıkla alırsın inşallah kucağına