İyi akşamlar bayanlar 32 haftalık gebeyim ancak doktorum bebegın 3 hafta onden gittigini söyledi zaten ben adet tarıhımde emın degılım bılıyorsunuzkı adet tarıhıne gre hesaplanıyor vel hasıl belkıde 35 haftalıgımdır suan belım kopacak sankı öyle şiddetlki agrım ılk gebelıgım ne yapmam gerek sizce onerısı olan varmı