Ebrudas25 Bendede var aynı durum 32 haftalığım bildiğin sancı çekiyorum karnım taş gibi oluyor salı günü nst.ye girdim çok hafif sancı çıktı bol bol su, süt, kefir iç dedi doktorum yalancı sancıymış ama kendinide sürekli kontrol et bu haftalarda doğum olsun istemeyiz dedi ultrasonda da herşey normal çıltı sanırım yavaştan vücudumuz kendini doğuma hazırlıyor