Zeycannn RH38 https://imgyukle.com/i/Y9Lkix benim sonuçlarım böyle zoraki yorum yaptı doktor çok ısrar ettim diye o da kıza benziyor dedi
Zeycannn RH38 cinsiyeti öğrenince yazar mısınız ben de 3 hafta sonra tekrar gidecem umarım o zamana kadar kesinleşir yazarım buraya
RH38 Zeycannn benimki altinda galiba tamda anlayamadim kiza benzetti ama ben bastan beri erkek hissediyorum hala erkek diyorum😅 erkek istedigimden degil öyle bir his var
Zeycannn RH38 niyeyse ben de erkek olduğunu hissediyorum ve hamileliğim hep erkek bebek belirtileri kız olursa bütün tezleri çürümüş olurum
RH38 Zeycannn aynenn 😂😂 bakalim belli olsun burda paylasiirm insaallah hayirli evlat saglikli olsunlrda cinsiyet pek önemli dgl
Zeycannn RH38 sağlıklı sıhhatli olurlar inşallah 3 hafta biran önce gelsin de gideyim ilk işim buraya yazmak olucak