İstediğim kiloda hamile kalmadım maalesef ve gıderek kılo alacağımı bölmek beni biraz geriyor. Maalesef ki kıloya takıntım var o yüzden diyetisyene gittim , bi uzman kontrolü işe gebelik sürecini geçireceğim . İlk zaman bi kaç kg vereceğiz ılerleyen aylarda da çok kılo almadan sağlıklı bi gebelik geçireceğiz inşallah