Buketkucuk Ya harika Rabbim sağlıkla kucagina almayi nasip etsin inşallah. Benim adetim 16 kasımda olmuştu en son 14 15 arasi adet olmayi bekliyordum ve adetime birkaç gün kala leke tarzında kahverengi damlalar gördüm ve adetim başlıyor diye düşündüm namazı falan biraktim sonra bekliyorum bekliyorum yok adet olmuyorum. Bugün 18 aralik adetim de gecikti ve belim çok kötü ağrıyor dün annemi hastaneye getirmiştim onu umutlandirmak istemedim ben belim için acile bi gideyim geleyim dedim anlattım her şeyi ve kan testi yaptilar gebelik yok denildi o lekeler neden geldi ve neden halen adet olmadım bi türlü anlayamıyorum adetim hiç gecikmez 28 günde bir olurum. 2 yıldır evliyim sadece bir kere yaşadım bu durumu o da sinav stresinden falandı. Rabbim her isteyene doğru zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin