busraozkan Bebeğinizin kilosuna yüksek denilipte eksik doğduğu oldu mu yani genel olarak yanlış ölçülüyor deniliyor bu durumu yaşayan var mı acaba
Beker busraozkan değişiyor genelde okuduğum kadarıyla burada tam tamına doğan da oluyor 4 deyip 3500 doğan da 3 deyip 4 küsür doğanda oluyormuş
Eymenimmmm busraozkan yani illaki yanilma oluyo az cok bna ilk gebeligimde 4180gram dmslerdi 4670 gram dgdu eksik cikanlarda oluyo fzla cikanda
Camurcu busraozkan canım ultrason kağıdın da +- bi rakam yazar benimki de +-400 yazıyor kilosunun hemen yanında yani 400 eksik de olabilir 400 fazla da olabilir birebir nadir çıkıyor mutlaka oynar biraz
busraozkan Camurcu aa evet şimdi sen deyince gördüm canım eksik yada fazla okadar olabilir diye mi gösteriyor o
Ayferol0 busraozkan Bence de doğru ölçmüyorlar ya geçen hafta Salı gittim 3200 dedi cuma gittim 3850 dedi anlamadığım bir şekilde