MerveKaya38 Sedahakan14 bende progestan kullanıyorum ama pekte geçmiyor agriyasi varsa gene ağrıyor 9 haftaya kadar birsyim yoktu 4 gündür başladı inşallah sağlıkla biran önce kucağımiza alırız 🥰
Mavi87 Sedahakan14 doktorum bana sol yumurtalığından döllenme olmuş, sol tarafın zaman zaman ağrıyacak korkma demişti
MerveKaya38 Sedahakan14 benimde öyle canm genelde sol kasigim ağrıyor Rabbim yardımcımız olsun inşallah
MerveKaya38 Sedahakan14 kan pıhtılaşmam var oskapar 4000 iğne kullanıyorum progestan günde 2 kez fitil olarak kullaniyorum bide proleton Depot ampulde haftada bir kez vuruluyorum canım