MerveKaya38 canimm genelde sol tarafa dogru yatmanin daha iyi oldugunu biliyorumm benim en basta migde yatmamm vardii hamile arkadasimdan aldigim bilgiyr göre o migde yanman sol tarafa yatinca geciyor diyrdu ve genelde hep soluna yat bebek icin daha sağlikli diyor inanirmisin gece hep yarim yamalak uyku uyuyup devamli bi sag bi soll tarafa dogru yatiyorumm ama cogunlukla soluma sirt üstü yatnak cok sağlikli degil